loading...
تنهایی
a_gh بازدید : 3 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 

   من همونم که همش به ياد چشمات ميمونم

 

 

 من همونم که تورو هميشه دنيام ميدونم

 

 

 من همونم که غم و از توي چشمات مي خونم

 

 

 شده هر کار ميکنم تا غم و از تو برونم

 

 

 من همونم که تويي فرشته ي آرزوهام

 

 

 جوون من فقط يه بار عشق و بيار هديه برام

 

 

دوستت دارم عشقم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 63
  • کدهای اختصاصی

    چشمگیر

    چشمگیر

    چشمگیر

    چشمگیر