loading...
تنهایی
a_gh بازدید : 5 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 بیشتر از آن لحظه که در آغوشت گریستم

 

  میان فاصله  دو دست

 

  میان صدایی از هق هق

 

   میان صدایی از قلب

 

  حسی میان منو تو ..آری دوستت دارم

 

  آری، این تپش قلب از آن توس

 

  بیا در آغوشم میان فاصله ای از دو دست 

  

 

 آغوش را تو خواستی یا من؟

 

  آرامش را؟؟؟؟؟.......... تو....یا.....من؟؟؟

 

 نمیدانم فقط میدانم اینک در آرامشم 

 

 کاش این آغوش گرم ،پایان همه ی تلخیهایم باشد

 

  باز هم من و تو

 

 بازهم حسی میان منو تو

 

  میان فاصله دو دست در آغوشی گرم ،من به تو پیوستم!!!!!

 

  نه نه شاید تو به من پیوستی

 

  این است که ما به هم پیوستیم..

  

  

 

 کاش جدایی از این آغوش گرم ،مرگ رویاهایمان نباشد

 

 کاش این آغوش گرم، رویای محض باشد رویای همیشکی

 

 نه نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 یک واقعیت

  

 آغوشم تا ابد مال تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 57
  • کدهای اختصاصی

    چشمگیر

    چشمگیر

    چشمگیر

    چشمگیر